Jeden dzień, dwoje ludzi...

Jeden dzień, dwoje ludzi, dwadzieścia lat.


Czasami jeden dzień potrafi zmienić wszystko.
 Kilka lat temu obejrzałam film. I przyznaję, że mnie nie bardzo zachwycił. Nie dawno sięgnęłam po książkę i przepadłam. To wspaniała opowieść o przyjaźni, miłości, dorastaniu. Dwoje ludzi Emma i Dex spotykają się po zakończeniu szkoły. I od tego dnia zaczyna się ich przyjaźń. Dwoje ludzi zupełnie z innych środowisk. Ona biedna, on bogaty. Ona szara myszka, on pewny siebie. Mimo tych różnic zawsze mogą na siebie liczyć. Książka opisuje co roku jeden dzień z ich życia 15 lipca. Widzimy jak bohaterowie się zmieniają, jak układają swoje życie, chcą spełniać marzenia. Są w różnych związkach, które i tak kończą się niepowodzeniem.


Po latach w końcu postanawiają być razem, układać razem swoje życie. Mają plany, marzenia, starają się o dziecko. Niestety, sielankę przerywa tragiczna śmierć Emmy.


Książka może zdołować, rozśmieszyć i sprawić, że przystaniemy i zaczniemy zastanawiać się nad swoim życiem. Jest zdecydowanie dużo lepsza od filmu. Ja do niej wróciłam już drugi raz. A kto z Was jeszcze nie czytał to koniecznie musi po nią sięgnąć. 
 1 października wezmę po raz kolejny udział w wymianie książkowej i książka "Jeden dzień" może trafić do kogoś z Was:)




Pozdrawiam



Komentarze

SEJF

:)