Jak ludzie trafiają na mojego bloga 3

Co jakiś czas przeglądam statystyki bloga i zawsze interesują mnie słowa kluczowe, po których ludzie znajdują mojego bloga. Niektóre są dziwne, czasami można się pośmiać. To już trzeci taki wpis. Inne możecie znaleźć Tutaj i Tutaj. Pisownia jak zwykle oryginalna:)



1. kuetki meskie bomberki - kobiety mają kurtki bomberki, a mężczyźni kuetki. Proste:)

2.  stare stroje kąpielowe, stroje kąpielowe dla ciężarnych - to jedne z najczęstszych słów kluczowych. Nie lubię słowa ciężarne, ale fajnie, że takie stroje można dostać

3.  site:blogspot.com kiedykolwiek - ???????????????????????????

4.  crazy-disco.pl - nigdy nie pisałam o crazy- disco, ale jak ktoś dzięki temu znalazł mojego bloga to fajnie

5.  pachnące bransoletki - o bransoletkach pachnących też nie pisałam, są takie???

6.  swrtrowe inspiracje - te inspiracje muszą być bardzo ciekawe

7. minimalizm kosmetyczny - nie tylko ja poczułam, że mam tych swoich kosmetyków za dużo. Ograniczyłam kupowanie, ale nie wiem jak to się dzieje, tych kosmetyków ciągle mam zbyt wiele. Kosmetyczny minimalizm nie jest łatwo wprowadzić do swojego życia.

8.  jak szybko popełnic samobójstwo , jak szybko umrzeć popełnić samobójstwo, samobójstwo - martwi mnie, że tylu ludzi chce się dowiedzieć jak to samobójstwo popełnić. Kiedyś o tym pisałam, więc jeśli w najbliższym czasie planujesz samobójstwo to najlepszą receptę na to znajdziesz TUTAJ.

Tak właśnie ludzie znajdują mojego bloga w głębinach internetowych. Pewnie za jakiś czas znowu uzbiera mi się trochę tych słów kluczowych więc kolejny wpis powstanie, pozdrawiam

 

 

Komentarze

SEJF

:)