Zarabianie na blogu Brand Sabbath - przetestowałam, ale czy polecam?

Mój wpis sprzed trzech miesięcy o zarabianiu na Brand Sabbath wzbudził duże zainteresowanie KLIK. Dostałam nawet pytanie czy po trzech miesiącach testowania tej platformy mogę ją polecić. Dlatego postanowiłam napisać ten post. Czy warto, a może to tylko strata czasu?

Na początku podeszłam dość sceptycznie do tej platformy. Dostałam zaproszenie do współpracy i pomyślałam, że będzie tak jak z pozostałymi tego typu platformami. Zakładasz tam konto i cisza, nic się nie dzieje, a po jakimś czasie już to miejsce nie istnieje. Strata czasu. Ale jak nie sprawdzę, to się nie przekonam. I sprawdziłam. Założyłam konto. Od razu mogłam promować swoje wpisy z blogów na stronie platformy. Fajnie, ale co dalej? Jak zarabiać? I czy w ogóle o jakimś zarobku może być mowa?


Okazało się, że zarabiać można na kampaniach linkowych i wizerunkowych. Na początku były tylko kampanie linkowe. Polega to na tym, że dodajesz wpis na konkretny temat z linkiem do strony klienta. Jeśli czytelnicy będą klikać w te linki to za każdy klik dostajesz wynagrodzenie. Jeśli nikt nie kliknie to nie masz z takiej kampanii nic. Stawki za takie kliki nie były zbyt wysokie, groszowe sprawy. 
Natomiast kampanie wizerunkowe polegają na tym, że dostajesz konkretne wynagrodzenie za wpis na blogu albo Facebooku. Jak się domyślacie na początku takich kampanii nie było wcale. Tylko linkowe słabo płatne. Mimo wszystko z ciekawości przetestowałam te kampanie, nie zarobiłam dużo i stwierdziłam, że co jak co, ale to się zupełnie nie opłaca. 

Na jakiś czas odpuściłam ten serwis, nawet na niego nie zaglądałam. Kilka dni temu miłe zaskoczenie. Stawki za kampanie linkowe poszły znacznie w górę, natomiast pojawiło się też parę kampanii wizerunkowych, do których się zgłosiłam i czekałam na akceptacje. 

Dzisiaj mogę napisać to, że platforma cały czas się rozwija. Przybywa nowych blogerów, zleceń. Jeśli tak dalej pójdzie to będzie kolejne, po Reachablogger, ciekawe miejsce do zarobku. Pieniądze może nie są bardzo duże, ale fajnie jest dorobić na czymś, co jest twoją pasją:) 

I na koniec ciekawostka .Kolejne miejsce dla blogerów, które też obiecuje możliwości zarobku oraz możliwość wypromowania swojego bloga  Promuj bloga.. Zalogowałam się, sprawdzę co jest warte i dam znać. Więcej znajdziecie TUTAJ.

To tyle jeśli chodzi o Brand Sabbath. Macie jakieś doświadczenie z podobnymi platformami? Możecie coś ciekawego polecić? Pozdrawiam

 


Komentarze

SEJF

:)