Mallorca SPA bath elixir BingoSpa i mydełko w płynie brzoskwinia i Retinol

Kiedyś już pisałam, że nie potrafię pisać długich recenzji kosmetyków. Zawsze krótko i na temat. Zresztą jak czytam recenzję na innych blogach to też szukam tylko konkretów, omijam długie opisy od producenta itp. Blogerki kosmetycznej to chyba ze mnie nie będzie:)
Dzisiaj recenzja dwóch pozostałych kosmetyków z BingoSpa jakie dostałam do testów.  


Eliksir do kąpieli - zapach prześliczny, brzoskwiniowy. W wannie tworzy dużo piany, która utrzymuje się przez dłuższy czas. Nie wysuszał mojej skóry. Również nie zauważyłam podrażnień ani uczuleń. Pojemność 1000ml, cena ok. 10 zł. Całkiem miły produkt:)

Mydełko w płynie - opakowanie tradycyjne dla mydełek w płynie, plastikowa butelka z pompką. Zapach bardzo ładny, podobny do eliksiru do kąpieli. Bardzo dobrze się pieni, nie wysusza skóry. Pojemność 500ml. Minusów nie zauważyłam więc mogę polecić

Oba kosmetyki dobrze się sprawdziły więc myślę, że kiedyś jeszcze do nich wrócę.

Lubicie kosmetyki BingoSpa? 

Pozdrawiam

Komentarze

SEJF

:)