Z miłości do cynamonu i migdałów - masło i żel do ciała Bingo Spa

Zapach cynamonu lubię chyba od zawsze. Kojarzy mi się z szarlotką, najlepiej jeszcze ciepłą. Z zapachem migdałowym to różnie bywało. Nie mogłam go znieść jak byłam w ciąży. Zresztą zapachy kokosowego też nie. Teraz bardzo mi się podoba. Dlatego do przetestowania wybrałam cynamonowe mało do ciała oraz migdałowy żel pod prysznic.



 Żel pod prysznic
Od producenta:
 Delikatny żel BingoSpa pod prysznic o zapachu słodkich migdałów zawiera:
  • białą glinkę, która posiada w skłądzie ponad 20 ważnych dla zdrowia i urody minerałów, w tym krzem, aluminium, fosfor, wapń, potas, selen, mangan, miedź. Posiada właściwości antyseptyczne i antybakteryjne - działa jak naturalny antybiotyk. Aktywizuje procesy odbudowy komórek.
    W sposób naturalny oczyszcza i stymuluje proces regeneracji skóry. Złuszcza martwy naskórek, oczyszcza skórę z nadmiaru sebum, toksyn, niezdrowej mikroflory, poprawia ukrwienie, łagodzi stany zapalne, przywraca skórze równowagę mineralną.
  •  ekstrakt  migdałowy - ma doskonałe właściwości zmiękczające i wygładzające skórę, odbudowuje warstwę lipidową naskórka. Łagodny dla każdego rodzaju skóry o bardzo przyjemnym, sprzyjającym  zmysłom zapachu.
 Moja opinia : zapach ładny, niezbyt intensywny, słodki. Produkt dosyć gęsty, dobrze się pieni tylko gdy używamy go w większej ilości. Wydajność średnia. Butelka plastikowa, pojemność 300g. Jak dla mnie to taki zwyklaczek, ale wart przetestowania. Zresztą cudów po nim się nie spodziewałam.


 Cynamonowe masło do ciała
 Od producenta: Masło Shea to niebywałe bogactwo odżywczych substancji, witamin i antyutleniaczy, które powodują, że skóra jest intensywnie odżywiona, nawilżona i zrelaksowana. Naturalne antyoksydanty chronią ją przed działaniem wolnych rodników.
Masło Shea jest biozgodne ze skórą tzn., że wszystkie jego składniki są w pełni tolerowane przez skórę i  są błyskawicznie przez nią wchłaniane.
Aminokwasy i polipeptydy będące składnikami protein jedwabiu wnikają do wnętrza wierzchniej warstwy skóry, zwiększając i utrwalając efekt głębokiego nawilżenia, tworzą cienki film ochronny na powierzchni skóry hamując utratę wody transepidermalnej i chroniąc skórę przed szkodliwym wpływem środowiska. 
Zawarte w olejku cynamonowym aldehydy i kwas cynamonowy rozjaśniają cerę, zapobiegają plamom trądzikowym, łagodzą przebarwienia. Przyśpieszają eliminację toksyny ze skóry.

Cynamonowe masło Shea z jedwabiem BingoSpa nawilża i ujędrnia, wyrównuje koloryt skóry.  Delikatna konsystencja cynamonowego masła BingoSpa nasyca skórę cennymi składnikami, a odżywiona i zregenerowana skóra staje się miękka, nawilżona i pełna promiennego blasku.

.
Moja opinia: zacznę od zapachu. Jest śliczny, prawdziwie cynamonowy i taki delikatny. Podczas aplikacji można się nim zachwycać jednak na skórze już nie jest tak wyczuwalny, a szkoda. Masełko dobrze się rozprowadza, nawilża skórę. Znajduje się w plastikowym pojemniczku o pojemności 300 g. Ogólnie jestem zadowolona z tego produktu, bardzo lubię przeróżne masełka do ciała. Minusem jest ten krótkotrwały zapach:( 

Znacie te produkty? Pozdrawiam

 

Komentarze

SEJF

:)