Przygotowania do wiosny

Chociaż jeszcze trwa kalendarzowa zima, ja już dzisiaj czuję wiosnę. I marzec to dobry miesiąc, żeby się do tej wiosny należycie przygotować. Po zimie jesteśmy bardziej ospali, brakuje nam energii, łatwo łapiemy przeróżne przeziębienia, a nasze ciało woła o odpowiednią pielęgnację. Oto moje sposoby na przygotowanie do wiosny

1. Zwiększenie aktywności fizycznej - i nie musi to być od razu jakiś sport wyczynowy, możemy zacząć od coraz dłuższych spacerów, albo ćwiczeń w domu. Dobrze by było zgubić troszkę nadprogramowych kilogramów

2. Zdrowe odżywiania - nie lubię słowa dieta. Zawsze kojarzy mi się z jakimiś dużymi wyrzeczeniami, głodówką itd. Wystarczy wprowadzić do jadłospisu więcej warzyw i owoców, zmniejszyć słodycze, ograniczyć kawę, chociaż w moim przypadku to ciężka sprawa, ale warto próbować i zastąpić ją chociażby zieloną herbatą. I soki, dużo soków owocowych i warzywnych

3. Przejrzeć swoją garderobę, powyciągać wiosenne ciuszki, a jeśli trzeba to iść na zakupy. Zresztą my zawsze mamy taką potrzebę, prawda?:) 



4. Zrobić wiosenne porządki - powyrzucać rzeczy, które kompletnie nie są nam potrzebne, Niepotrzebnymi książkami albo ubraniami można się zawsze wymienić. Na blogach są organizowane różne akcje i warto z nich korzystać. Dobrze jest oczyścić przestrzeń w koło siebie. Porządek w domu to porządek w życiu:)



5. Zadbać o swoje ciało, twarz włosy. Warto zrobić peeling całego ciała, kupić ulubiony kosmetyk albo zrobić samemu np: peeling kawowy. Moja cera po zimie jest przesuszona więc niedługo wybieram się na zakupy po odpowiednie maseczki. I na koniec włosy. Nie są w dobrej kondycji. Moje są takie bez życia, oklapnięte. Planuję wizytę u fryzjera, nowa fryzura zawsze poprafia humor. Do tego odpowiednia pielęgnacja. Zamierzam skorzystać z klosmetyków Nivea z linii Volume Care. Mamy do dyspozycji szampon NIVEA VOLUME CAREodżywkę NIVEA VOLUME CARE,
 produkty do stylizacji z linii NIVEA VOLUME CARE piankę i lakier. Już szampon zakupiłam, odżywki niestety nie mogłam dostać aż w trzech drogeriach. Pianek i lakierów nie używam.










Podzielcie się swoimi sposobami na przygotowania do wiosny, pozdrawiam



sponsorem wpisu jest Nivea



Advertisement

Komentarze

SEJF

:)