Grudniowe linkowe party

Grudzień to przygotowania do świąt i święta więc i podsumowanie miesiąca będzie świąteczne.

Na początku miesiąca zawsze piekę pierniczki i myślę już o świątecznych dekoracjach, przystrajaniu domu. 


Prezenty zrobiłam wcześniej, nie lubię odkładania wszystkiego na ostatnią chwilę. Często też korzystam z promocji i dni darmowych dostaw. Pakowanie prezentów daje mi dużą frajdę. W tym roku postawiłam na szary papier. Można z niego wyczarować fajne dekoracje.


Moje trzy choinki:)


I tuż przed Wigilią



moje miasto



i wypad na poświąteczną pizze


W czasie świąt miałam dom pełen ludzi, więc na telewizje nie miałam zbyt dużo czasu. Filmy jakie udało mi się zobaczyć


Listy do M  - oglądałam kilka razy, świetnie wprowadzają w świąteczny nastrój
Planeta singli - chyba najlepsza polska komedia romantyczna
Teoria wszystkiego - film na faktach,  historia naukowca Stephena Hawkinga. Życie z niepełnosprawnym naukowcem wcale nie jest łatwe, podziwiam jego żonę, a film polecam.

I na koniec nowości z tego miesiąca

Tak właśnie wyglądał mój grudzień. A przed nami Nowy Rok. Jaki będzie tym razem? Czyste kartki do zapisania. Abyśmy zapisali je najpiękniej jak tylko potrafimy. Wszystkiego dobrego, udanej zabawy i spełnienia marzeń.

 SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU:))

Komentarze

SEJF

:)