Rzeczy, których nigdy nie kupię

I nawet nie chciałabym ich dostać za darmo. Wiem, że każdy ma takie rzeczy, a moje to:

1. Wszystko co jest z panterką, skórą węża itp. Nie lubię strasznie tego motywu, kojarzy mi się z kiczem i tyle. Nie kupię nic z tych rzeczy za nic w świecie.


2. Crocsy - co z tego, że są podobno super wygodne? może też i modne nie wiem, ale do mnie nie przemawiają. Chociaż podobno gusta się zmieniają i może za jakieś czas zachwycę się tymi butami, kto wie? Dzisiaj jestem na nie!





 3. Torby z frędzlami. Nie mój styl, nie moja bajka. Ale czasami podobają mi się w niektórych stylizacjach. Do mnie nie pasują i tyle. 

źródło



4. Szampon i odżywka Garnier - po stosowaniu tych kosmetyków moje włosy były super tłuste. Ten zestaw zdecydowanie odpada. 




5. Ubranek dla psów. Wiecie dlaczego:) 

źródło

I zastanawiam się co mogę jeszcze dodać do tej listy, ale nic nie przychodzi mi do głowy. 
A jakie są rzeczy, których Wy nigdy nie kupicie??? Może coś z mojej listy? Chętnie poznam Wasze typy.


Komentarze

SEJF

:)