Październikowe linkowe party

Październik miałam dużo ciekawszy niż wrzesień. Zaczęłam go od rodzinnego grilla. Wtedy jeszcze było cieplutko, impreza się super udała, zdjęć nie zrobiła (dlaczego???) , więc musicie mi tylko wierzyć na słowo. Na początku miesiąca wzięłam udział w wymianie książkowej, już pisałam, że to super zabawa, udało mi się wymienić 5 książek:)


Byliśmy też na weselu, dużo zdjęć nie zrobiłam, a sala wyglądała tak


Skusiłam się na biedronkowy kubek i w końcu udało mi się uzbierać na świeżaka:) 


Październikowe szare dni tak sobie osładzałam. Ciasteczka owsiane przepis tutaj, budyń z płatkami cynamonowymi, babeczki Kopiec Kreta


Byłam w kinie na "Dziewczynie z pociągu" Moje wrażenia opisałam TUTAJ

Znalezione obrazy dla zapytania dziewczyna z pociągu film

A teraz trochę reklamy. Jako, że w listopadzie zaczyna się przedświąteczny szał, więc już w moim sklepie świętami zapachniało. Kolekcja świąteczna TUTAJ


Halloween obchodzę tak jak zawsze, czyli nie obchodzę, ale to już wiecie


Najchętniej czytane posty w tym miesiącu to:

Rzeczy, których nigdy nie kupię


Taki właśnie miałam październik. Podzielcie się swoimi linkami z października:)
Krótkie zasady:
 - możecie wklejać wasze najlepsze linki z października, albo zrobić podobne podsumowanie u siebie na blogu
- maksymalna ilość linków do wklejenia to 3:)
- miło będzie jak uczestnicy skomentują przynajmniej trzy wpisy biorące udział w zabawie

Pochwalcie się swoim październikiem:)
Pozdrawiam




Komentarze

SEJF

:)