Jesienią lubię się zaczytać;)

Zawsze lubiłam się zaczytywać, tak bez pamięci. Teraz jesienią, jak pogoda nie jest najlepsza to książka jest dla mnie najlepszym sposobem na poprawę nastroju. 


Cieszę się, że mogłam wziąć udział w wymianie książkowej. Niedawno dotarło do mnie pięć nowości. Mam teraz zajęcie w długie wieczory.


Fajne są takie wymiany. Nie dość, że mam co czytać, to jeszcze świetnie się bawiłam i poznałam inne blogi. W kolejnej edycji nie może mnie zabraknąć:)

Ostatnio przeczytałam książkę Francine Rivers "Dziecko Pokuty"


Dina, ukochana jedynaczka ma przed sobą wymarzoną przyszłość. Ciekawe studia, ślub z mężczyzną swoich marzeń. Jednego dnia cały jej świat rozsypuje się w drobne kawałeczki. Zostaje zgwałcona, a po miesiącu okazuje się ,że jest w ciąży. Musi podjąć decyzję, co zrobić dalej ze swoim życiem, jakich wyborów dokonać, żeby później nie żałować. Temat trudny, ale znając  Francine Rivers mogłam przewidzieć zakończenie. Książkę oczywiście gorąco polecam, fajnie się czyta i może zaskoczyć:) 


Co teraz ciekawego czytacie? Możecie coś polecić? 
Pozdrawiam


Komentarze

SEJF

:)