BARTER czyli słów kilka o współpracach barterowych

Barter, na ten temat zostało napisane już mnóstwo postów na blogach. Jednych irytuje, inni biorą co popadnie, byle dawali. Jak za darmo to czemu nie? Darmowa reklama dla firm czy też super współpraca dla blogera. Właśnie jak to jest z tym nieszczęsnym barterem?




A u mnie to było tak:
Od początku wiedziałam, że na blogach można zarabiać, że firmy lubią dawać prezenty. Pisałam swojego blogaska i tak myślała, że może kiedyś i mi się coś dostanie. W miarę rozwoju bloga zaczęły pojawiać się i prezenty. Po pierwszym skakałam pod sufit. Docenili mnie!!! Super za darmo coś dostałam. Później robienie zdjęć, chwalenie się współpracą, recenzja. Fajnie. Tylko po jakiś czasie zaczęłam troszkę się męczyć. Po co mi jakiś produkt, którego i tak nie będę używać? Pamiętam jedną paczkę dosyć dużą od jakiegoś sklepu. Było tam troszkę kosmetyków, ale większość taniej chińskiej biżuterii. Takiej co na bazarze po 3 zł można kupić. I po co mi to potrzebne? Za biżuterią nie przepadam, zwłaszcza taką. I mam teraz post o tym zrobić, jakie to wspaniałości dostałam, jaka biżuteria fajna? Nie zrobiłam. I to wtedy był przełom, więcej takiego czegoś nie będzie na moim blogu. Poczułam się tym wszystkim zmęczona. 

Teraz do barteru podchodzę tak: nie potępiam go, wiem, że niektórzy tak współpracują. Wiem, że nie każdego stać na kolejny nowy krem, a dzięki takim współpracom mają możliwość poznać nowy produkt. Nie każdy ma pieniądze na nową sukienkę. Jeśli nadarzy się taka współpraca to fajnie. Sukienki troszkę kosztują. 

Barter tak, ale tylko wtedy jeśli ten produkt jest mi na prawdę potrzebny, jeśli i tak musiałabym to sobie kupić.  Zgodzę się na barter takiej rzeczy jeśli będę mogła oznaczyć, że to produkt ze współpracy . I tylko wtedy, kiedy będzie pasował do tematyki mojego bloga. Zresztą teraz bardzo rzadko współpracuję barterowo. I nawet daje mi więcej satysfakcji to, że mogę sobie coś sama kupić, a później to opisać. 

Ciekawa jestem Waszej opinii na temat barterowych współprac, piszcie:)

pozdrawiam


Podobne posty:

Zarabianie na blogu - banery reklamowe


Dlaczego współprace na blogach nie zawsze są lubiane


Komentarze

SEJF

:)