Wrześniowe linkowe party

Wrzesień był miesiącem, w którym nic szczególnego się nie działo. Dlatego zastanawiałam się jak przedstawić ten miesiąc i czy w ogóle jest co przedstawiać. Mimo wszystko zapraszam na przegląd mojego września.

Na moim balkonie rozgościły się wrzosy. Bardzo lubię otaczać się nimi w pierwsze jesienne dni.


Upiekłam babeczki,

Domowa pizza nie mojej roboty. Co jak co, ale te domowe są najlepsze. No i winogrona, kocham:) 


 Nowości, nie ma tego dużo. Książka mojej ulubionej pisarki Francine Rivers. Jeszcze nigdy nie zawiodłam się na jej książkach i tą też mogę polecić. Plastry na nos, powoli zaczynam je lubić i farba Garnier. 



W tym miesiącu napisałam tylko 6 postów. Post z największą liczbą komentarzy to 
Jak znaleźć idealną fryzjerkę???

I po Waszych komentarzach widzę, że nie tylko ja mam z tym problem, a dobra fryzjerka to prawdziwy skarb.

Post z największą liczą wyświetleń:

Bo ona ma ładniejszy blog...


Wrzesień za ciekawy nie był, ale październik zapowiada się interesująco. Już w sobotę wezmę udział w wielkiej blogowej wymianie książkowej. Cieszę się, że taka akcja jest przeprowadzana, bo moje wymianki nie cieszą się zbytnim powodzeniem. A taka zabawa to jedna z trzech moich ulubionych  zabaw blogowych:)  Szczegółu zabawy znajdziecie tutaj
W październiku mam jeszcze planowany grill i jedno wesele, więc coś się dzieje:) 

A i jeszcze jedno, tylko dzisiaj w moim sklepie jest dzień darmowej dostawy. Pojawiło się trochę nowości np. takie bluzy



więc zapraszam na zakupy TUTAJ



A teraz linkowe party. Szczegóły:
- możecie wklejać wasze najlepsze linki z września, albo zrobić podobne podsumowanie u siebie na blogu
- maksymalna ilość linków do wklejenia to 3:)
- miło będzie jak uczestnicy skomentują przynajmniej trzy wpisy biorące udział w zabawie

Jak wyglądał wasz wrzesień???

Komentarze

SEJF

:)