Bo ona ma ładniejszy blog...

Pisałam kiedyś o spadku motywacji KLIK. Wiele czynników wpływa na to, że nam się nie chce napisać czegoś na blogu. Ale jest jeszcze coś co sprawia, że możemy przestać lubić swojego bloga, a nawet pojawia się myśl, że się do tego nie nadaję i najlepiej będzie jak usunę go z sieci. Bo przecież ona ma dużo ładniejszego bloga. No właśnie tym czymś jest PORÓWNYWANIE. Każdy z nas do kogoś się porównuje. Ona ma ładniejszą figurę nie to co ja, ma super ciuchy, a ja jakoś nie umiem się ubrać. A sąsiad kupił nowy samochód, mój to już stary grat. A jej dzieci to takie grzeczne, poukładane, a moje... I tak możemy wymieniać bez końca.



Która z Was nie porównywała chociaż raz swojego bloga z blogami innych dziewczyn? Te blogerki maja super blogi, takie ładne i ciekawe, miło się do nich zagląda. A mój blogasek wionie nudą, nic się na nim nie dzieje, czytelnicy też znudzeni. A jakie szablony mają ładne, mój to taki pospolity, jak wiele innych. Takie myślenie i porównywanie skutecznie zabija w nas kreatywność. Mają ładne blogi? Dlatego, że nad nimi pracują, nie siedzą w domu z założonymi rękami. Szablony fajne? W sieci jest mnóstwo fajnych i darmowych szablonów np tutaj albo tutaj, wystarczy tylko chcieć coś z tym zrobić. 
Zresztą po co się porównywać, blogi są różne i dobrze. Twój blog nie jest do bani, jest po prostu inny. Ale jeśli już coś ci się w nim nie podoba to widocznie czas na zmiany. I trzeba działać. Ona ma ładniejszą figurę? Ty też możesz mieć, weź się za siebie. Ma fajne ciuchy? Ty też możesz mieć nawet gdy nie masz zbyt dużo gotówki. Polecam ciuchlandy, chociaż wiem, że nie wszyscy za nimi przepadają. Sąsiad ma nowy samochód? Wyznacz sobie cel, zbieraj pieniądze i za jakiś czas uda ci się spełnić marzenia. Najgorsze to siedzieć i nic nie robić. 



Z porównywaniami mam często problem,dlatego napisałam ten tekst. Będę do niego wracać, jak pojawią się czarne myśli. To co, koniec z porównywaniami? 

Komentarze

SEJF

:)