Trzy blogi godne uwagi:)

Lubię czytać blogi i to bardzo. Często mnie inspirują, dają odpowiedź na różne pytania i dobrze, że blogi istnieją:)
Kiedyś pisałam o blogach, do których chętnie zaglądam. Dzisiaj przedstawię Wam kolejne trzy blogi godne uwagi. Myślę, że większość pewnie je zna, ale nie zaszkodzi przypomnieć;)



1. Ania Maluje - bloga Ani odkryłam niedawno i całkowicie się w nim zaczytałam. Przesympatyczna dziewczyna, która troszkę już w życiu przeszła i też osiągnęła. Bloga czyta się bardzo przyjemnie i nie przeszkadza, że wpisy są czasami bardzo długie, chciało by się czytać więcej i więcej. Całe szczęście, że Ania często posty dodaje:) 

2. Fashionelka - z Elizą jestem już od dłuższego czasu, widzę jak się rozwija, praca, którą jest blogowanie, dostarcza jej wiele radości. Lubię czytać wpisy z przeróżnych zakątków świata, w które Eliza często się udaje.  Podziwiam ją, że z pasji zrobiła sposób na życie. Jej przykład pokazuje, że można osiągnąć wiele, bardzo wiele, jeśli tylko ma się jakiś pomysł na siebie. Jej blog często też daje takiego motywacyjnego kopniaka, a zaczynała tak jak każda z nas:)

3. Charlize Mystery - bloga Karoliny lubię ze modowe inspiracje i za ładne zdjęcia. Jeśli z modą nie bardzo ci po drodze i potrzebujesz jakiś wskazówek, to ten blog będzie dla ciebie idealny:)

Jakie są Wasze ulubione blogi, do których chętnie zaglądacie? Wstawcie linki w komentarzach, chętnie odwiedzę i poznam ciekawe miejsca. 

Komentarze

SEJF

:)