Mój czerwiec - linkujemy:)

Czerwiec to przede wszystkim zapach jaśminu i truskawki. Bukiety z jaśminem rozstawiałam po całym domu. A truskawki najlepiej smakowały ze śmietaną albo w owocowym koktajlu:)





Wybrałam się na zamojski jarmark, lubię takie imprezy, kolorowo, wesoło, można coś ciekawego kupić. Trochę moich przemyśleń jarmarkowych znajdziecie TUTAJ



Odwiedziłam też ciuchland, a oto moje zdobycze. 
Mimo licznych zalet, lumpeksy nie zawsze dadzą się lubić, a dlaczego dowiecie się z tego wpisu


Z nowościami u mnie w tym miesiącu było kiepsko. Nabyłam tylko szampon z Yves Rocher i dostałam krem do oczyszczania twarzy Nivea. A mrożona kawa smakuje najlepiej na balkonie:)


Na blogu zorganizowałam rozdanie, na które możecie się jeszcze zapisywać do 10 lipca TUTAJ
Trwa również Książkowa wymianka


Jak zapewne zauważyliście, mój blog przeszedł pewną metamorfozę. Zmieniłam szablon na bardziej przejrzysty. Nie wiem jak Wy, ale ja bardzo lubię szablony minimalistyczne. Na pewno za jakiś czas znudzi mi się ten minimalizm, ale na razie z takim szablonem bardziej mi się podoba:) 

W czerwcu zaczęłam już piąty rok blogowania, nie wiem kiedy przeleciały te cztery lata. Pamiętacie pierwszy wpis? Straszne są te moje pierwsze wpisy, ale nie usunę ich, czasami lubię wracać do początków i porównać jak było kiedyś, a jak jest teraz:) 

Spodobało mi się takie wpisy podsumowujące dany miesiąc. Przygotowując taki wpis można wtedy więcej rzeczy docenić, zwrócić uwagę na drobnostki, które umilają nam dzień. Bardzo lubię czytać też takie posty na innych blogach. Dlatego co miesiąc będę robiła takie podsumowanie i chciałabym, jeśli oczywiście lubicie i chcecie się przyłączyć, żebyście podobnie podsumowały miesiąc i wkleiły swój link pod moim postem. Bardzo chętnie Was odwiedzę i poczytam co tam ciekawego u Was się działo. Linki jak zwykle wklejajcie w niebieski przycisk na dole. 

 To jaki był Twój czerwiec???


Komentarze

SEJF

:)