Joga - wróg czy przyjaciel? Rozdanie

Joga poprawia jakość życia, wycisza, relaksuje. Dzięki niej zachowujemy zdrowie, szczupłą sylwetkę, daje narzędzie do pracy z ciałem, umysłem i duszą, pokazuje techniki zwalczania stresu, poprawy koncentracji. Takie informacje znajdziemy w internecie, jest mnóstwo przeróżnych szkół Jogi, wczasów z Jogą, kursów itd. Ale czy naprawdę Joga ma same zalety, czy pod tym wszystkim nie ma jakiegoś drugiego dna? Czy praktykując Jogę nie wyrządzimy sobie krzywdy i czy ludzie, którzy ćwiczą Jogę zdają sobie sprawę jaki ona ma na nich wpływ?

Na te pytania najlepiej odpowie były Hindus i bohater książki "Śmierć guru". Praktykował Jogę od dziecka, na medytacji spędzał długie godziny, był wielkim Jogiem, w tym temacie osiągnął wszystko. Opisuje bardzo dokładnie swoje życie i niestety również zagrożenie, jakie niesie ze sobą moda na Jogę i na mistycyzm wschodni. Książkę gorąco polecam, warto przeczytać i dowiedzieć się, o co w tym wszystkim chodzi. 




 Książkę możecie wygrać u mnie w rozdaniu. Wystarczy zostawić komentarz z chęcią udziału w zabawie. Do książki dołączam zakładkę mojego wykonania:) Zabawa trwa do 10 lipca.

Ciekawa jestem co sądzicie na ten temat. Ja Jodze mówię zdecydowane NIE
Pozdrawiam:)

Komentarze

SEJF

:)