Zarabianie na blogu - banery reklamowe

Troszkę o współpracach blogowych już pisałam. Ale współprace to nie tylko wpisy sponsorowane, konkursy albo recenzje. Zarabiać możemy też umieszczając banery firm na swoim blogu. Fajnie, gdy firmy same się zgłaszają proponując taką współprace. Ale jak się nie zgłaszają, a zarobić przydało by się parę groszy to możemy skorzystać z :

Adtaily -  pierwsza firma, z którą współpracowałam, byłam zadowolona, reklamy się pojawiały, czasami jakaś firma wykupiła reklamę. Niedawno zrezygnowałam ze współpracy, ponieważ od dłuższego czasu reklamy przestały się pojawiać. 

Adsense - reklamy Adsense są chyba najwięcej płatne, ale jeśli chodzi o wspólpracę to różne opinie czytałam. Dużo osób ma pretensję, że ich konta zostały zawieszone bez podania przyczyny . Mi też raz konto zawiesili na miesiąc. Za co, to nie mam pojęcia. Na razie jeszcze mam ich reklamy, jak znowu mi konta nie zawieszą to może uzbieram do pierwszej wypłaty

Adkonteksy -  tego typu reklamy u mnie nie sprawdziły się zupełnie. Osoby odwiedzające nasze blogi raczej nie klikają w reklamy, chyba że jest to coś co ich zainteresuje, ale to rzadkość. Przynajmniej na moich blogach klikalność jest zerowa, dlatego tego typu reklamy odpadają.




Jeśli reklamy za klikanie u mnie się nie sprawdziły to postanowiłam poszukać reklam płatnych za samo wyświetlenie czyli CPM. Są firmy, które taką współpracę oferują. Skorzystała z dwóch : hotcpm i supercpm.pl. Wydaje się, że to rozwiązanie jest idealne, ruch na blogu pracuje dla nas. Reklamy dodałam na bloga i ... no własnie  każde unikalne wejście powinno być zaliczone, a niestety było inaczej. Nie mam pojęcia jak oni to naliczają, oszukują na tym jak nic. I tak, za cały dzień wyświetlania reklamy mogłam zarobić nawet do 3 gr. Szybko się tego pozbyłam z bloga. Na dzień dzisiejszy mam tylko Adsense dopóki nie zawieszą mi konta. 

Macie jakieś doświadczenie z tego typu zarabianiem, możecie coś polecić???

Komentarze

SEJF

:)