Trzy ulubione zabawy blogowe

Na początku blogowania bardzo podobały mi się różne konkursy, rozdania, candy. Brałam udział gdzie tylko się dało. A jaka była radocha gdy coś wygrałam! Teraz, chociaż mam ten swój Kramik z cukierkami i jestem na bieżąco z konkursami, to nie biorę w nich udziału. Trochę na  ten temat już pisałam tutaj. Zdarza się, że robię wyjątki i zapisuję się na jakieś rozdanie, ale bardzo, bardzo rzadko. 


Ale są zabawy, które mi się bardzo podobają. Do takich zabawa  należą:
1.  Linkowe Party. Świetna możliwość promowania swojego bloga, ale też doskonała okazja, żeby poznać nowe, ciekawe miejsca. W takich zabawach biorę udział, zawsze:))

2.  Wyzwania. I takie, w których trzeba zrobić pracę rękodzielniczą, ale też i takie wyzwania tematyczne. Jeśli temat mi odpowiada, udział biorę, zawsze:)

3.  Ostatnie zabawy, w których uwielbiam brać udział to wymianki książkowe. Właśnie przed chwilą odebrałam przesyłkę z książką z  zabawy Przeczytaj i podaj dalej. Świetna akcja, nie każdego stać ciągle na zakup nowych książek więc dlaczego się nie wymienić. Kiedyś u siebie organizowałam taką zabawę i zastanawiam się, czy nie zorganizować kolejnej:) A jeśli ktoś jest zainteresowany wymianą książek to do zabawy można jeszcze dołączyć.

Ciekawa jestem jakie lubicie zabawy blogowe. Jeśli akurat organizujecie coś na swoich blogach to wklejcie link w komentarzu. Wszelki zabawy mile widziane, nawet zwykłe rozdania:)

Komentarze

SEJF

:)