Blogi, do których chętnie zaglądam

Lubię czytać blogi, każdego dnia odwiedzam ich mnóstwo. Ale chciałam dzisiaj napisać o trzech, które są bardzo wartościowe, na wpisy na tych blogach czekam z niecierpliwością. Oto one;

1. Niebałaganka
Jeśli chcesz pozbyć się bałaganu ze swojego domu i nie tylko, to ten blog musisz koniecznie poznać. Piękne zdjęcia, dobre rady. Właśnie z tego bloga dowiedziałam się o peelingu kawowym. Warto zajrzeć:)


2. Kameralna

Ten blog odkryłam niedawno. Również jest pełen dobrych rad, piękne zdjęcia, ciekawe teksty i dużo porad dotyczących blogowania, a to lubię najbardziej:)

3. Ekskluzywny Menel - Blog dla mężczyzn, którzy lubią modę, albo dla kobiet, które szukają inspiracji jak ubrać swojego faceta. Zdjęcia świetne, stylizacje ciekawe. Można znaleźć wiele fajnych pomysłów.

Znacie te blogi? Na pewno macie też swoje ulubione, napiszcie w komentarzach gdzie lubicie najchętniej zaglądać:)
Miłego dnia:))

Komentarze

  1. oooo blog Kameralna <3

    Zapraszam do mnie na nowy post i rozdanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znałam Niebałaganki, ale od razu mi się spodobał ten blog. Ekskluzywny Menel z kolei ostatnio zaszalał z odważnym wyznaniem... Ciekawe ile w tym prawdy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że jest to szczere wyznanie, ale wywiad bardzo ciekawy:)

      Usuń
  3. ja rółnież nie znam i chętnie zaglądnę i pozostanę tak myślę - serdecznosci ślę Małgosiu - Marii

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

SEJF

:)