Bransoletki palm cuffs

O jakich bransoletkach mowa? A no o takich na dłonie. Jeszcze do niedawna nie wiedziałam, że coś takiego istnieje, czego to ludzie nie wymyślą:)


Palm cuffs to bransoletki klamry, dobrze trzymają się między kciukiem a nasadą palców i wewnętrzną częścią dłoni.


Taka biżuteria dosyć ciekawie wygląda i podoba mi się, ale u innych.  Chyba u mnie by się nie sprawdziła. I te motywy z wężami nie bardzo mi się podobają.

zdjęcia pochodzą ze strony http://polki.pl/

Lubicie taką biżuterię, nosicie???
Pozdrawiam:)

Komentarze

  1. biżuteria jak najbardziej, niestety na dłoniach dla mnie zdecydowanie niepraktyczne pomimo, że bardzo efektowne :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie to wygląda, ale sama chyba bym się nie odważyła założyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba pierwszy raz widzę na oczy takie bransoletki... Motywu węża nie lubię, ale inny na takiej biżuterii, czemu nie? Ja ostatnio też odkryłam, że część kobiet nosi pierścionki na zgięciu palców.

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie taka biżuteria też by się nie sprawdziła, nawet nie miałabym gdzie jej nosić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie dla mnie, ale popatrzeć można :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oj chyba nie dałabym rady takich nosić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakoś nie przemawia do mnie ta koncepcja biżuterii. Wydaje się być mało wygodna... Według mnie nie dodaje uroku.

    OdpowiedzUsuń
  8. Na bal bardzo ładne, oczywiście zależy od motywu. Tylko nie dla mnie - na moich rękach zbyt wiek i choroby widać, żeby je tak eksponować :(
    Widziałam bardzo ładne filigranowe motywy :)
    Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

SEJF

:)