Czerwcowe zakupy:)

Mamy lipiec więc dziś podsumowanie tego co wpadło do mojej kosmetyczki, i nie tylko, w czerwcu. Jak zwykle przybyło trochę kosmetyków. Chyba jeszcze nie zdarzył mi się miesiąc, w którym nie zrobiłam żadnych kosmetycznych zakupów.
Stałam się bogatsza o żel pod prysznic z Yves Rocher. To pierwszy kosmetyk jaki mam z tej firmy więc jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzi.


Kolejne zamówienie z Oriflame: mydło do rąk w płynie, żel do higieny intymnej i tusz do rzęs.


i z Avonu: scrub do ciała, peeling do stóp i krem do twarzy


Jako była konsultantka Avonu i Oriflame od lat używam kosmetyków z tych firm i zawsze się na coś muszę skusić:)
A z niekosmetycznych zakupów nabyłam te oto buciki na lato



W końcu mamy letnią pogodę, miłego i spokojnego weekendu::))

p.s.
przypominam o mojej Rozdawajce TUTAJ.

Komentarze

  1. Ten żel z Ori pewnie pachnie cudownie, a kolor balerin bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa tego z serii planet spa, ja kupiłam maskę;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne buciki :) lubię te żele YR :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O jakie fajne zakupy :) Ciekawa jestem tuszu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. marzą mi się takie balerinki :) sama nie wiem dlaczego jeszcze ich nie mam???

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakupy zawsze są fajne :D ja też ostatnio zrobiłam , zaopatrzyłam się w odżywki do paznokci, lakiery i ozdoby. W końcu ciepło, słonecznie to i manicure musi być letnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zakupy - balerinki fajny maja kolorek , a i żel tej firmy tez jakiś mam jeszcze nie testowany ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię żele z YR, tego zapachu akurat nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

SEJF

:)