W poszukiwaniu torebki idealnej

Torebek często nie kupuję, ale jak już muszę kupić to szukam tej idealnej. Jak już kiedyś pisałam lubię torebki duże, pojemne i wygodne, najlepiej listonoszki. Moja stara torebka jest w opłakanym stanie więc rozpoczęłam poszukiwania torebki idealnej. Na razie przekopuję internet i szukam inspiracji.











A jakie są Wasze ulubione torebki? Zakupy zrobione na wiosnę?
Przypominam kochani o mojej zabawie Klik. Chętnych niestety jeszcze nie ma więc duża szansa na wygraną. Mam nadzieję, że zgłoszą się przynajmniej trzy osoby:)
Miłego poniedziałku:)

Komentarze

  1. Wszystkie są świetne! Ja też nie kupuję dużo torebek a jak już muszę kupić to kupuję tylko taką, którą potrzebuje na daną chwilę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie torebki są bardzo ładne i pakowne a u kobiety to ważne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o ja lubię duże pojemne :))

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się ta w 2 rzędzie po prawej stronie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwsza bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwsza bardzo mi się podoba, ale druga z frędzelkami bardziej by do mnie pasowała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hahahha :D mam dokładnie to samo co Ty :P
    Poszukuję teraz dwóch ogromnej kopertówki na łańcuszku i kuferka nude :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystkie sa piekne, ale 1 jest piękna <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

SEJF

:)