Sałatka z rukoli:)

Oj rozleniwiły mnie te święta i to bardzo!!! Nic mi się nie chce więc leniuchuję kiedy się tylko da:)  Jeszcze napawam się klimatem świątecznym, choinką i ozdóbkami. Jeszcze świątecznie będzie w poniedziałek:)
Ale żeby nie było, że nic nie robię to zapraszam Was na sałatkę z rukoli. Bardzo lubię takie proste dania i zazwyczaj takie najlepiej smakują:)




Skład: rukola, ser feta, oliwki i suszone pomidory. Dodałam też troszkę zalewy z pomidorów suszonych. Przypraw już nie trzeba dodawać, wszystko mieszamy i gotowe:)


Szybka sałatka dla takich leniuchów jak ja, polecam:)


SMACZNEGO!!!

Komentarze

  1. W7ygląda pysznie, uwielbiam rukulę, szczególnie na świeżo upieczonej pizzy :) szkoda, że taki uroczy śnieżek jak u Ciebie nie pada za oknem :<

    OdpowiedzUsuń
  2. Rukola jest bardzo delikatna w smaku i mm za to ją lubię ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super sałatka :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Rukolę uwielbiam ale wcinam tak jak jest więc sałatke wypróbuje - dziękuję za przepis buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna sałatka a rukolę bardzo lubię:))

    OdpowiedzUsuń
  6. ale jaja nigdy nie słyszałam o rukoli! muszę spróbować

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Rukola- uwielbiam,
    Fajny przepis.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda pysznie, uwielbiam sałatki :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię rukolę :) Twoja sałatka bardzo apetycznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również takie sałatki sobie od czasu do czasu serwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie pięknie zmiany na blogu! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. apetycznie wygląda...lubię to!
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  13. jak ja uwielbiam takie dania......mnniammm !!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

SEJF

:)