Urodzinowo

Bardzo lubię lipiec. Zawsze z niecierpliwością czekałam na ten miesiąc. Wiadomo: lato, wakacje, wolne. A na dodatek moje urodziny:) Teraz już tak urodzin nie wyczekuję jak kiedyś, czas mógłby się zatrzymać, ale zawsze jest to bardzo miły dzień:) Tak właśnie było wczoraj.






Była pizza własnej roboty. Muszę przyznać, że się udała:)


Specjalistką od pieczenia tortów nie jestem, więc żeby za bardzo nie ryzykować upiekłam ciasto bananowe. Zawsze wychodzi:) Do tego bita śmietanka i maliny, pycha:)


Pozdrawiam Was już o rok starsza
 Gosia:)

Komentarze

  1. Wszystko wygląda smakowicie.Przy takich frykasach i w towarzystwie kochanych osób,które pamiętają upływ czasu staje się znośniejszy:)
    Życzę Ci Gosiu-spełnienia marzeń! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepszego Gosiu :*
    Uwielbiam Twoje zdjęcia z kwiatami! Wkładasz w nie i tnie tylko w nie tyle serca! :)
    Miłego dnia kochana!

    OdpowiedzUsuń
  3. Sto lat, sto lat :))) Ciacho wyglada smakowicie :)))
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gosiu, Wszystkiego Najlepszego z okazji urodzin!!!
    Szczęścia, miłości i spełnienia marzeń !!!
    Zarówno pizza jak i ciasto bananowe wygląda pysznie :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spełnienia marzeń życzę i wielu wspaniałych inspiracji - również tych zapachowych:) Same smakołyki zagościły na Twojej urodzinowej imprezie:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego. :)Pizza wygląda bardzo smacznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze raz wszystkiego co najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miło się świętowało, jak odpoczniesz, podaj proszę przepis na ten bananowiec, bo wiesz, że jestem łasuch!
    Najlepszego:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gosiu, życzę Ci wszystkiego co najwspanialsze, dużej weny twórczej, dalszego tworzenia tak pięknych prac z duszą i samego szczęścia w życiu:) a i jeszcze Ci życzę dużo Jarmarków i wielkiego zbytu:)
    Śliczne zdjęcia zrobiłaś i ciasto tak apetycznie wygląda, ciekawe jak smakuje:) może bym zrobiła takie i się przekonała:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. 100 lat , wszystkiego dobrego :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  12. STO LATTTT!!! ♥ całusy:* Ola

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego najlepszego kochana! :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Dużo zdrówka i miłości :). Ja też jestem lipcowa :))

    OdpowiedzUsuń
  15. wszystkiego najlepszego! ja też jestem Raczek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego najlepszego! Patrząc na te pyszności aż zgłodniałam :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na srebrzysty post :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj oj spóźnione ale szczere Wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Niech Twe marzenia się spełnią :)))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

SEJF

:)