Małe sprostowanie i zakupy

Po wczorajszym poście pewnie myślicie, że coś ze mną jest nie tak:) Kto mądry trzyma choinkę tyle miesięcy i czeka na śnieg na Wielkanoc??? Już wyjaśniam: To co wczoraj napisałam to był żart prima aprylisowy.Wszystko to wstrętne kłamstwa, ale chyba żart mi się udał. Obiecuję, że przez cały rok będę pisać tylko prawdę!!! A tak na marginesie znam pewną osobę, u której jeszcze stoi choinka i to wcale nie jest żart:)

Zmiana tematu, moje dzisiejsze zakupy kosmetyczne




Będę miała co testować:)
Przypominam o mojej zabawie Klik. Życzę miłego dnia i do następnego posta:))

Komentarze

  1. Ja sie nabralam jesli chodzi o ta choinke :)Ale powiem Ci, ze.......widzialam tej wielkanocy choinke ubrana w jajka, no niestety..stad tWOJ post wzielam na powaznie.
    A co do kosmetykbardzo ow to mialam kiedys ten krem nivea i srednio natomiast bardzo chwale sobie kosmetyki dove.Moze i Tobie przypadnie ta odzywka do gustu.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny zestaw do testowania:) Ja tam nie mam swoją drogą nic przeciwko trzymaniu choinki i przez cały rok wraz z różnego rodzaju dekoracjami. Można mieć całoroczny dom świąteczny w ten sposób:) Czemu nie?:))

    Pozdrowienia!:))

    OdpowiedzUsuń
  3. hihihihihi to dałam się nabrać :DDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiesz co Gosiu?Przyznam,że pomyślałam,że tak sobie po prostu kpisz z tej zimowej Wielkanocy:)
    A ja wiem ,że to nie żart ,że u niektórych ludzi rzeczywiście choinka stoi do Wielkanocy na balkonie tyle tylko ,że bez ozdób:)
    Miłego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odżywki z Dove są bardzo fajne:) Nie jestem natomiast przekonana co do maseczek z Lirene, ale czekam na Twoją opinię ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietny ten Twoj primaaprilisowy zart:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hihi a tak myślałam, że to żart :) Ale myślę, lepiej nic nie napiszę żeby Cie nie urazić :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak mogłaś :) Nie ma co, żart Ci się udał.

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj Gosiu :)
    przeczytałam wczorajszego posta i nabrałam się :D
    Dobry żart :)))
    Czekam na recenzje maseczek bo resztę już przetestowałam ;)
    ależ przecudna pogoda dzisiaj była na wschodzie hmmmm :) prawdziwie wiosennie :)
    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  10. Czuję że pięknie pachną te Twoje zakupki :))) i czekam na opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. polecam ten antyperspirant , jest bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne zakupki, czekam niecierpliwie na opinie jak maseczki :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

SEJF

:)