Zaczytana...

Jestem okropnym molem książkowym. Jak tylko zacznę czytać ciekawą książkę to przepadam bez reszty. Ostatnio właśnie udało mi się zdobyć kilka ciekawych pozycji.

 
Fajnie się zapowiadają:)) Czytałyście może którąś z nich?



 
Książki Francine Rivers są niesamowite, nie można się od nich oderwać. Myślę, że i ta mnie nie zawiedzie. Więc zaraz zaszyję się z filiżanką pysznej kawki i będę czytać,czytać... 
 


A dzisiaj jest ostatni dzień, żeby zapisać się na moje Candy.
Pozdrawiam serdecznie:))

Komentarze

  1. Miłej lektury - nie znam tych pisarzy ale sobie zapiszę może coś mi wpadnie w rączki :)
    Miłej podróży wracaj szybciutko :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobra książka to jest to! "Syn Hamasu" mnie zaintrygował :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też lubię czytać :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Też uwielbiam zaszywać się z książką.Żadnej z tych pozycji nie czytałam.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

SEJF

:)