Krem super gładkość i maska intensywnie wygładzająca Pantene

Dzisiaj krótki opis kosmetyków, których stosuję do walki z puszącymi się włosami

 24h krem super gładkość do włosów normalnych. Ma za zadanie wygładzić puszące się włosy i nadać im gładkość trwającą cały dzień. Używa się go po umyciu włosów i nie spłukuje.
 Intensywna maska wygładzająca do włosów normalnych. Nanosi się ją na umyte włosy pozostawia na 2 minuty i spłukuje.
Moje włosy mają tendencje do puszenia, kręcenia i ogólnie trudno je ułożyć. Po umyciu włosów używam tych dwóch kosmetyków tak jak zaleca producent. Ładnie pachną:)) Jednak po wszystkim i tak muszę użyć prostownicy, same kosmetyki nic nie pomagają. Więc podsumowując: żeby moje włosy były ładne, pachnące, gładkie, myję ja najpierw w szamponie Pantene aqua light, potem nakładam 2 minutową maseczkę, na koniec krem i prostownica. I dopiero jestem zadowolona z efektów. Czy Wy też macie taki problem z ułożeniem włosów?
Pozdrawiam serdecznie


Komentarze

  1. Też mam takie włosy ale nie mam takiej do nich cierpliwości żeby je wygładzać.Tak więc schną sobie same z co najwyżej maską jakąś:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

SEJF

:)