Zaczynamy!!!!

Dzisiaj rusza mój nowy blog PACHNĄCE INSPIRACJE. Będę tutaj dzieliła się z Wami tym co kobiety lubią najbardziej: kosmetyki, moda, biżuteria, różne dodatki do domu, zakupy, itp.
Uwielbiam to co ładnie pachnie, ładnie wygląda, co cieszy moje oko. Przy wyborze kosmetyku najczęściej kieruję się ładnym zapachem a dopiero potem jego właściwościami:)
Mam nadzieję, że chociaż trochę spodoba Wam się to co tutaj będę przedstawiać, i że będziecie do mnie zaglądać:)
Zapraszam Was kochani do mojego świata
 
Może coś stanie się dla Was inspiracją... Pozdrawiam serdecznie:))))

Komentarze

  1. No, Gosiu będę obserwować. Już jestem ciekawa co będzie dalej:) powodzonka życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie też w pierwszej kolejności najważniejszy jest zapach. Czasem coś kupię tylko dlatego, że podoba mi się zapach.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

SEJF

:)